بهترین مطالب سنگ شناسی

جدید ترین مطالب درباره سنگ فیروزه ، سنگ یاقوت ، سنگ اوپال ، سنگ عقیق ، سنگ زمرد و...

بهترین مطالب سنگ شناسی

جدید ترین مطالب درباره سنگ فیروزه ، سنگ یاقوت ، سنگ اوپال ، سنگ عقیق ، سنگ زمرد و...

معنی به دست کردن انگشتر مردانه در انگشت شصت و اشاره


معنی دست کرن انگشتر مردانه در انگشت شصت


آنچه که باعث دست کردن انگشتر مردانه در انگشت شصت شده است مربوط به عصر یونان باستان است. در یونان باستان انگشت شصت را نمادی از شرافت مردانه و نگهداری از قدرت و زور مردان می پنداشتند. و این انگشتر مردانه در انگشت شصت دست کردن تا به امروز ادامه داشته است.

 

 منتها معنای امروزی انگشتر مردانه در انگشت شصت کمی متفاوت تر شده است و با توجه به آنچه روانشناسان گفته اند کسی که در انگشت شصت خود انگشتر مردانه می اندازد تمایل به کسب اعتماد به نفس بیشتر دارد. که این مسئله در مورد آقایان صادق تر است. جالب است بدانیم خانم هایی که خواستار دست کردن انگشتر در شصت انگشتشان هستند نشانی حاکی از اخلاق و خصوصیات مردانه، لجبازی و تندخویی و استقامت در خود دارند.

 

از دیگر مواردی که برای انگشتر مردانه در انگشت شصت دست عنوان شده است، احساس ناامنی و نارضایتی  ای است که فرد از زندگی کنونی اش احساس می کند.

 

با توجه به اعتقاد یین یانگ چینی، دست کردن انگشتر مردانه در انگشت شصت دست یین،  نماد افرادی ست که دوست دارند خواسته های خود را به دیگران تحمیل کنند، اما دست کردن آن در انگشت شصت دست یانگ نماد داشتن ذاتی انعطاف پذیر است و به این معناست که فرد به راحتی تسلیم خواسته های دیگران میشود.

 

معانی انگشتر در انگشت اشاره


اگر شما فردی هستید که انگشترتان را در انگشت اشاره به دست می کنید به ویژه در دست راست، بدین معناست که تمایل به قدرت طلبی دارید. همچنین می توان نشانی از داشتن قدرت اختیار و آزادی عمل در شما پیدا کرد.

 



اگر انگشتر مردانه خود را در انگشت اشاره دست چپ دست کنید نشان دهنده آن است که شما تمایل دارید خود واقعی تان را مخفی نمایید و علاقه ای ندارید که آنچه واقعا هستید را در معرض نمایش بگذارید. گاها عنوان شده است که افرادی که شخصیتی خودبزرگ بینی یا هیستریک یا هیجانی دارند از انگشتر مردانه در انگشت اشاره خود استفاده می نمایند. نمادی دیگر از دست کردن انگشتر مردانه در انگشت اشاره قدرت حکم فرمایی بر دیگران است.

 

 

 

طبق نظریه ی یین ینگ، انگشتر مردانه در انگشتر اشاره ی دست یین، نشانه ی فردس ست که خواهان رهبر شدن است، درحالی که در انگشت شاره ی دست یانگ، سمبل فردی ست که  بیشتر از دیگران راهنمایی و فرمان میگیرد و ترجیح میدهد مغلوب باشد نه غالب.

 

با توجه به نظریه ی طالع بینی نمادین، انگشت اشاره با سیاره ی مشتری به هم گره خورده اند، و سمبل قدرت و صلاحیت است.

 

شما هموطنان عزیز می توانید برای مشاهده و خرید نگین انگشتر به سایت زرسی مراجعه نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.